czwartek, 31 grudnia 2015

[65 - 67] Winter

c) tumblr

Hej! Jako że dzisiaj jest sylwester, to postanowiłam dzisiaj dodać notkę ponieważ jak wrócę do domu z Otwocka, to zaczyna się u mnie sezon kolokwiów, więc nie wiem, jak będzie z czasem. Damy radę.
Nie mam dzisiaj dla Was wiele, ale coś jednak jest. Nie chciałam mieć przeładowanego posta.
Także ten tego... zapraszam.

Nagłówki


Szablon

Nie jest tego wiele, ale jednak coś i jestem bardzo zadowolona z tych prac.
Z tego miejsca informuję, że przyjmę JEDNO ZAMÓWIENIE, ale tylko i wyłącznie od osoby, która złoży zamówienie zgodnie z regulaminem i sama je wybiorę.

Chciałabym Wam jeszcze życzyć wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. I do usłyszenia w 2016 roku!

3 komentarze:

  1. Podobają mi się twoje prace <: Pierwszy nagłówek taki mroczny <: Nie ma napisu, ale nie uważam, że to minus, to tylko taki stereotyp, że każda praca powinna mieć napis...
    Drugi również mi się podoba, ma bardzo fajne kolorki :))
    Szablon taki delikatny, szkoda tylko, że widać tylko jakąś jedną piątą CSSa...
    Pozdrawiam!
    grafikacentaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy nagłówek jest najlepszy! Taki mroczny, tajemniczy. Bardzo mi się podoba. :) Weny życzę i wytrwałości!

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy spis graficzny! :)
    grafika-na-widelcu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń