czwartek, 19 września 2013

[44] Fall in love with music


Hej. Długo tutaj nie zaglądałam, wiem to bardzo dobrze, ale też mam wytłumaczenie - klasa maturalna. Niestety robi to swoje i akurat dzisiaj znalazłam trochę czasu ponieważ od wtorku leżę chora w domu, lecz jutro już wracam do szkoły. Ech.
Chciałam dzisiaj Wam dać chociaż dwa nagłówki, ale byłam w stanie zrobić tylko jeden, do tego mam dwa szablony nieskończone w cssie i jeden w Photoshopie do skończenia. Słabo.
Do tego mam spore problemy prywatne, więc nie wiem, kiedy znowu pojawi się.. cokolwiek ode mnie.. Dobra, macie ten jeden nagłówek.


I to by było na tyle ode mnie. Ciągle staram się jakoś wszystko ogarniać łącznie z blogiem, ale czasami nie daje rady, więc... wybaczcie mi to, że mogę lekko zaniedbać bloga, a nie chce go zawieszać. 
Pozdrawiam Was sprzed komputera w mojej samotni z kubkiem gorącej herbatki obok.

6 komentarzy:

  1. Wiesz, lepiej dodać od czasu do czasu cokolwiek, niż nie dodawać wcale;) Nie liczy się ilość, ale jakość. Każdy ma szkołę, studia czy inne obowiązki i jestem pewna, że wszyscy to zrozumieją <3 Dlatego nie przejmuj się i w spokoju pracuj raz po raz nad kolejnymi tworami. Chętnie poczekam na kolejną notkę <3
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo, to miłe ^^ Też jestem podobnego zdania, nie lubię dodawać niedopracowanych prac, przecież w pierwszej kolejności one muszę spodobać się mi, prawda? ^^'
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Chciałabym zgłosić błąd.
    Szablon http://veritalia.deviantart.com/#/art/30-When-I-am-dreaming-381915626?hf=1 jest jakoś źle skonstruowany i nie da się go pobrać, a bardzo mi na tym zależy. Mogłabyś jakoś to naprawić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tego na dA nie naprawię, widocznie to u niech jest coś. Tak czy siak postaram się jak najszybciej ogarnąć każdy szablon z plikiem .XML.
      Oczywiście chciałabym, żeby pobranie odbywało się zgodnie z regulaminem ^^

      Usuń
  3. współczuje i doceniam to, że jednak coś dodałaś. I to nie byle jakie "coś" bo świetny nagłówek! <3
    Mam nadzieję, że dasz sobie radę ze szkołą i bloggowaniem, a wiem sama po sobie, że klasa maturalna to nie przelewki ; )
    i kuruj sie i wracaj do zdrówka :)
    p.s. dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobieram szablon nr 13 na http://twierdza-snow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń