środa, 31 lipca 2013

[38] Praco.. gdzie ty się podziewasz?!

Hej wszystkim! Dzisiaj nie mam dla Was wiele bo tylko jeden szablon wolny, ale to dlatego, że ostatnio wgl nie odpaliłam Photoshopa ani Gimpa.. nic tak naprawdę nie zrobiłam. Heh. Brakuje mi weny, mam problemy ze zdrowiem i nie tylko... Pracy znaleźć nie mogę i się z tym już chyba poddałam... Dzwoniłam itd, ale nikt nie odpowiada... Trudno. Też macie takie problemy? A może wiecie, jak mogę zarobić.. tak samemu? Moja koleżanka np. robi przypinki i sprzedaje je na dA, teraz zaczęła plakaty.. Jak ktoś chce od niej plakat, to mogę z nią pogadać... Jak coś ^^
No okej... lecz wracajmy do tematu. Mam tylko jeden szablon na dzisiaj, drugi mam w folderze.. i postaram się coś jeszcze dorobić.. no i może częściej dodawać notki, lecz wiecie, jak z tym jest, prawda? Zawsze coś wypadnie itd. Notkę miałam dodać dawno temu, ale dopiero dzisiaj się na to zebrałam... Ale mam coś dla Was i to się liczy! Mam rację? Mam... prawda?

Szablon Wolny
Początkowo myślałam, żeby to był szablon główny na bloga, ale potem stwierdziłam, że on jednak mi na niego nie pasuje... Może to przez te kolory. Mnie się nawet podoba, serio, może to nie jest mój normalny.. styl (mogę tak to nazwać?), ale sądzę, że on ma coś w sobie...

To by było wszystko ode mnie.. Zamówień dalej nie ma, ale to wiecie z bocznej kolumny. Jeśli macie jakieś propozycje szablon, to piszcie je w odpowiedniej zakładce. Serdecznie do tego zachęcam.
Do usłyszenia!

9 komentarzy:

  1. Pobieram szablon 12 na http://lost-birdcage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey! Mam pytanko. Już dawno zamówiłam z przyjaciółką ten szablon http://veritalia.deviantart.com/art/21-Zamowienie-1-367024553 ( przy okazji, jest prześliczny) i chciałabym go ponownie wykorzystać, tyle że na innym blogu. Mogłabym to zrobić? Nie masz nic przeciwko? Bo w regulaminie nie ma takiej sytuacji opisanej (ta dammm, przeczytałam, oczywiście) Prosze o szybką odpowiedź. Może być na twitterze, jeśli posiadasz: twitter.com/joylitte . To tyle

    xoxox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę przeciwwskazań. Oczywiście proszę o umieszczenie linka do bloga :)

      Usuń
    2. Oczywiście :) Dziękuuje ślicznie za szybką odpowiedź!

      xoxo

      Usuń
  3. Pobrałam szablon 21 na blog hoastoriesbyapplejack.blogspot.com
    oraz szablon 15 na bloga anubis-academy.blogspot.com

    Szkoda, że nie przyjmujesz zamówień. Już miałam je składać, ale zauważyłam napis. Trudno, mogę tam poczekać. Nie śpieszy mi się.. Życzę powrotu do zdrowia i weny! I powodzenia w szukaniu pracy! Dasz radę skarbie! Wierzę w Ciebie :**

    XXXX

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, dobrze że do mnie sama napisałaś, bo trochę głupio było mi się zwrócić o pomoc :/ Tak mam problem. Jak chce załadować szablon, wyświetla mi się, że plik jest nieobsługiwany, więc rozbiłam go na dwie cześć - szablon i nagłówek. Zadołowałam szablon i nagłówek osobno, ale coś mi popsuło. Nie wiem, co mam robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pakuje plik .xml i nagłówek w jedną.. paczkę, wiesz.. plik .rar, jest to z reguły i trzeba go wypakować. Jeśli dobrze cię zrozumiałam, to akurat to zrobiłaś. Hm... nie wiem w takim razie, co mogłoby pójść źle... Może załaduje go za ciebie? Ale najpierw sprawdzę u siebie, czy jest taki problem u mnie i jeśli nie, to pokombinujemy dalej.

      Usuń
    2. Sprawdziłam oba, to jest chwilka, i okazuje się, że u mnie oba ładują się prawidłowo itd.
      Zrób tak i myślę, że wszystko powinno być ok, jeśli nie, to pomyślimy.
      Pobierasz szablon, masz plik .rar... Wypakowujesz go, i masz plik .xml oraz nagłówek zapisany w .png, i te dwa pliki cię interesują. Jedziemy dalej.
      Jak zmieniasz szablon (przynajmniej, jak pobierasz jakikolwiek ode mnie), ZAWSZE najpierw ustawiaj szablon Awesome.. ten w kategorii "Rewelacja", pierwszy od lewej, czarny. Dobra, jedziemy dalej.
      Najpierw ładujesz plik .xml, a potem wchodzisz w układ, nagłówek i edytuj. Ładujesz nagłówek ode mnie, ustawiasz zamiast napisu czy jakoś tak, druga opcja i jak się wszystko ładnie załaduje, to zapisujesz. I sprawdź, powinno być ok. U mnie było.
      Jeśli nie będzie, to napisz do mnie znowu. Może być tutaj lub na gg.
      Mam nadzieje, że wszystko się uda i zrozumiale wszystko napisałam.

      Usuń
  5. Piękne szablony ! Masz talent

    OdpowiedzUsuń