czwartek, 9 maja 2013

[23-25] Nie z tego świata...

          Długo tutaj nic nie pisałam, a to dlatego, że nie mam tyle czasu... no i chciałam oddać zamówienie dla Rockmenowej, która złożyła je na Deviantartcie. Niewiele mam dla Was szablonów.. jedno zamówienie i jeden nagłówek oraz szablon wolny. Ogólnie mam dwa szablony wolne, ale stwierdziłam, że wole mieć zapas.. Ostatnio nie miałam tyle weny, ale piękna pogoda i majówka zrobiły swoje, i mam nadzieje, że ta notka oznacza falę nowych szablonów, które, jak mam nadzieje, spodobają się Wam ^^

Zamówienie dla Rockmenowej
 Nie wiem, co mam o tym szablonie myśleć... Naprawdę.. nie mam zielonego pojęcia. Próbowałam różnych kolorów itd. aż na końcu wyszło... to.. coś. Mam nadzieje, że ci się spodoba, ale jeśli nie, to mogę spróbować jeszcze raz..

 Szablon Wolny
 Też nie wiem, co o tym myśleć. Zdjęcia mi się podobają.. ale kolory niekoniecznie. Oceńcie go sami.

Nagłówek
Nagłówek akurat mi się podoba. Kolory... i wgl.. No i kocham ten serial <3 
Mnie się podoba, a Wam?

          I to by było na tyle ode mnie... Przynajmniej na razie. Jeden szablon wolny mam na koncie.. więc może coś jeszcze porobię i niedługo pojawi się kolejna notka.
          Mogę przyjąć jedno zamówienie, które wybiorę sama spośród zgłoszonych.

EDIT
Przyjęłam zamówienie SzurLejki. Niestety będziesz musiała trochę poczekać bo mam baardzo gorący okres w szkole.

8 komentarzy:

  1. Vanitas vanitatum
    blog: http://ayudame-me.blogspot.com
    kolorystyka: ciemna, ale bez przesady
    napis: Ayudame me
    opis: Prosiłabym o szablon z Cristianem Tello i Crystal Reed. Byłoby cudownie, gdybyś użyła takich zdjęć, na których nie uśmiechają się za zbytnio . Nie mam pojęcia jaki układ, jest mi to obojętne. W tle możesz wstawić jakieś tabletki, alkohol czy piłkę; ale to opcjonalnie.
    Kontakt: GG- 23402031
    Uprzejmie proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego zamówienia i odpowiedź, czy zostało ono przyjęte! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. pobieram szablon z IL Divo http://veritalia.deviantart.com/art/23-Zamowienie-2-370606851

    Vanitas vanitatum

    Chciałabym Zamówić Szablon z Carlosem Marin to też jest z śpiewak z IL Divo i Rudowłosą dziewczyna przedział wiekowy 18-25 lat najlepiej aby obok niej był koń ,a i w tle niech będzie czarny kruk . tak to też dla mnie Rockmenowej .Wiem proszę o dużo ,ale mam mały plan związany z obecnym okresem ,a jeszcze nie wydobrzałam na tyle ,a wiesz jak to czasem jest w chorobie .Będę wdzięczna


    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Vanitas vanitatum
    Witaj :)

    Chciałabym złożyć zamówienie na szablon z serialu "SUPERNATURAL". Fajnie by było, gdyby był w ciemnych kolorach: czerń/ciemny szary/ciemny fioletowy, coś w tym stylu. Chciałabym żeby na szablonie znajdował się Sam Winchester (Jared Padalecki), Dean Winchester (Jensen Ackles) i anioł Castiel (Misha Collins), ich przyjaciółka Charlie Bradbury (Felicia Day), a w tle jakieś potwory, z którymi walczyli typu Krwawa Mery, czy Kobieta w Bieli, żeby było kilka tych potworów. I żeby na szablonie znajdowały się napisy, jeden pod drugim:

    Saving people...
    Hunting things...
    The family business.

    I to w sumie tyle do wyglądu szablonu, zdjęcia Sama, Deana, Castiela, Charlie i potworów daj jakie uważasz ;D

    Adres mojego nowiutkiego bloga: http://winchesterboys.blogspot.com

    Blog jest świeżo założony i nie ma żadnych postów, ani nie jest jakoś szczególnie przerabiany. Bądźmy szczerzy, nie znam się na tym, dlatego bardzo mi zależy na szablonie z nimi, bo nigdzie, na żadnym blogu nie mogłam znaleźć szablonów z nimi, a jak już to były same nagłówki. Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie bez względu na tymczasowy wygląd mojego bloga i brak postów, ale ja mam tak, że najpierw, zanim zacznę pisać mój blog musi być doskonały i świetnie wyglądać :)

    Kontakt:
    e-mail: szurlejka1@gmail.com
    ask: ask.fm/oliwiaszurlej

    Pozdrawiam Cię serdecznie i BARDZO, BARDZO proszę zastanów się nad szablonem dla mnie :*

    (wybacz, że tak się rozpisałam ;D i za te 2 usunięte komentarze, ale po prostu dodać wielu rzeczy i

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo wielkie dzięki za wybranie mnie <3 i mam pytanie, czy gdy skończysz mój szablon, mogłabyś mi wysłać wiadomość na gmaila? :)

    OdpowiedzUsuń