poniedziałek, 15 kwietnia 2013

[16-17] O Death...

          Hej wszystkim! Mam dzisiaj dla Was dwa szablony, które mam nadzieje, że się Wam spodobają. Chciałam bardzo gorąco podziękować za te miłe komentarze pod poprzednimi notkami. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy. Dziękuje <3

To jest mój (prawie) ulubiony szablon. Ze względu na klimat. W sumie drugi szablon tak samo.

Podoba mi się. Bardzo. To zdjęcie, ogień... wszystko. A wam? 

          I to by było na tyle ode mnie na dzisiaj. Chciałam poinformować, że przyjęłam to jedno zamówienie i jak na razie zamykam kolejkę. Nie mam czasu w tej chwili, aby przyjąć kolejne zamówienia. Wybaczcie, ale musicie zrozumieć, że mam też inne sprawy na głowie i samą grafiką nie żyje. Postaram się tamto zamówienie wykonać jak najszybciej to będzie możliwe.
          Mam dla Was jeszcze kilka szablonów i jeden nagłówek, ale wiecie... Chce mieć zapas na wypadek braku weny... lecz na razie nie narzekam ^^

3 komentarze:

  1. Hm, co do pierwszego to nie jestem pewna, czy faktycznie powinien być Twoim ulubionym. Takie jakieś to wszystko nierówno wymazane i zbyt... proste. Owszem, lubię prostotę, niektórzy mówią, że aż za bardzo, ale ten jednolity kolor czcionki jest ciut denerwujący, dla mnie przynajmniej. Podoba mi się natomiast nagłówek, bardzo lubię autorkę tej fotomanipulacji. O.
    W drugim z kolei niefajne jest za długie pole kart u góry. Można je skrócić odpowiednim kodem, o ile dobrze pamiętam
    .tabs-oute {width: 700px;}
    Byłoby o wiele lepiej. Nie przepadam także za połączeniem artów ze zdjęciami, tutaj wypada to tak pół na pół. No i lubiimy prostotę <3
    Ogólnie prace całkiem niezłe. Oby tak dalej! ;)
    [jeden-jedyny-wyjatek]
    [rozdarta-dusza]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drugim karty wydają się za długie bo to jest screen. Powiększyłam go, żeby było widać lepiej szablon. W mojej rozdzielczości wszystko wygląda całkiem zgrabnie ^^'
      Dzięki za słowa krytyki. Pierwszy jest "prawie" moim ulubionym... Wewnętrznie sama nie jestem, co do niego przekonana... Tak jakoś.

      Usuń
  2. O, długo szukałam jakiejś "świeżej" szabloniarni, żeby poprzeglądać sobie prace i sądzę, że znalazłam naprawdę bardzo fajną. Co prawda sporo rzeczy jest jeszcze do wypracowania, ale ja się na tym nie znam, więc nie będę robić Ci jakichś wyrzutów i powiem, że najbardziej chyba podoba mi się ten drugi szablon. Ale na pewno będę zaglądać tu częściej, bo jestem naprawdę ciekawa Twoich prac ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    [kolysanka-dla-nieznajomej]

    OdpowiedzUsuń